HR-dienstverlener Visma | Raet heeft Jeffrey Smit (50) aangesteld als Director BPO Services. Smit is in deze functie verantwoordelijk voor de HR- en payroll-dienstverlening aan de klanten van Visma | Raet.
Samen met het team van bijna 400 ervaren BPO-collega’s zet Smit zich in voor een optimale dienstverlening naar klanten bij het bereiken van hun HR-doelstellingen.
Smit begon zijn carrière bij Getronics, waar hij zich bezighield met het besturen van outsourcingscontracten, het inrichten van een Global Service Delivery Model en het implementeren van (wereldwijde) klantcontracten waaronder nearshoring naar het Service Center van Getronics in Budapest. Na de overname door KPN had Smit verschillende leidinggevende rollen in product- en portfolio management, Operations en in de salesorganisatie van KPN waarin hij als VP Sales met zijn team de Utility, Transport en Industry klanten bediende. Vanaf 2017 werd hij verantwoordelijk voor het ICT Consulting bedrijf van KPN wat in 2020 verkocht werd aan Cegeka.
Gerard Schiebroek, managing director bij Visma | Raet: “Jeffrey is een zeer waardevolle toevoeging aan onze organisatie. Als resultaatgerichte people manager haalt hij het maximale uit zijn team en uit zichzelf, daar hebben wij het volste vertrouwen in. Het is een rol waarin alle facetten van zijn achtergrond samenkomen: klanten, dienstverlening, IT en organisatieontwikkeling. Zijn kennis en ervaring gaan een belangrijke rol spelen in de volgende stappen die we gaan zetten met onze organisatie.”
“Ik heb ontzettend veel zin om met het Visma | Raet team de volgende stap te zetten in de ontwikkeling van de organisatie,” zegt Smit. “Er staat een mooie uitdaging te wachten om onze klanten en onszelf nog trotser te maken op onze producten, onze dienstverlening en onze organisatie. Een uitdaging die ik graag samen met het team aan ga!”